onsdag 13. august 2008

Nå har alle ungene lagt seg, og det er stille i huset. I morgen braker det løs igjen, med 2 planleggingsdager, og over helga kommer ungene tilbake til hverdagen.

Jeg synes det skal bli moro å komme igang igjen! Jeg liker å jobbe med unger, og siden jeg jo underviser i musikk og kunst&handverk i barneskolen, har jeg en absolutt grei arbeidsdag.

I år har vi en masse prosjekter i K&H, og det skal bli kjempemorsomt å gå igang med det.

Nå skal jeg pakke veska mi, ta meg et glass vin, og kose meg.

Husk å leve mens du gjør det, du og!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med blogg!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med ny blog, Puttelull. Det skal bli spennende å se hva du putter inn her!

    SvarSlett
  3. Gratulerer!! Kjempebra begynnelse det her....

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts