onsdag 20. august 2008

Oioi som tiden går...

I dag har jeg fri...:-) Eller "fri", kanskje.. Jeg er iallefall ikke på jobb! Og det er alldeles nydelig! Kanskje litt luksus, men siden skoleungene går hver dag, har jeg behov for en dag å ta unna litt klesvask, rydding, og ikke minst: Avslapping! Jeg har sett frem til denne dagen siden skolestart for ca 3 dager siden... Og hadde kjempestore planer; LAGE KORT!

Men har jeg fått tid til det!? Nei.. Jeg har levert minsten i barnehagen, vært på shopping og kjøpt vaffeljern og joggesko til meg selv. I kveld skal jeg på fotballtrening, og det er år og dag siden jeg har vært på en fotballbane! Så jeg gleder meg enormt.

Nå sitter jeg jo ved pc'en, så når ungene kommer hjem i 13.30-tida har jeg vel enda ikke kommet igang med dagens "oppgaver". Men skitt au!:-)

1.klassingen har forresten fortsatt sommerfugler i magen, og hun bare eeeeelsker å gjøre lekser, altså! "Hø! Det går fort over, skal jeg si deg!" var 4.klassingens kommentar til henne.

I dag lurte de veldig på hva jeg skulle gjøre, og jeg sa jo som sant var at jeg skulle gjøre masse i huset, slik at jeg hadde tid til å være med dem, lese for dem, og kanskje gå på bærplukk med dem. "Hø! er det så vanskelig å være husmor, da!?" kom det fra 1.klassingen.. Arrrgh! Ho er litt for munnrapp, altså!

Nei, jeg får ta med meg noe klesvask ned på vaskerommet, slik at jeg ihvertfall har gjort noe av alt husmorarbeidet mitt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts