mandag 18. august 2008

Phu! Dette har vært en _meget_ begivenhetsrik dag!

Første skoledag etter ferien, og mellomste har hatt nedrekning til dagen siden fredag.. Det h ar ikke gåt på antall dager, - men på timer! Hun skulle nemlig starte i 1.klasse i dag! Antall sommerfugler i magen har vært betraktelig, - og stadig økende: Kl. 06.15 idag stod hun på soverommet til meg og pap'sen, og proklamerte at hun hadde "minst en trilliontusenhundre sommerfugler i magen, altså!"

Eldstemann begynte i 4.klasse, og det syntes han var skikkelig stas!

Minsten, derimot, syntes IKKE at det var stas at storesøster begynte på skolen... Da ble han helt "einsle" i barnehagen, da jo! Han sutret og bar seg meningsløst, så det var bare såvidt jeg klarte å komme meg på skolen i tide.. Stakkars 4-åringen min! Han har hatt storesøster å lene seg mot i alle år på barnehagen, så jeg skjønner følelsen hans, altså!

Etter skole, SFO og en hektisk middag, var det fotballkamp for eldstemann.. Og de tapte så det sang!!! Men ungene var like blid, og syntes det var like moro nå, som sist de spilte (og vant!). Synes det er bra, jeg. Og laget er helt utrolig godt samspilt og samkjørt. De har det SÅ moro i lag, og ingen er sure, om noen gjør en bommert.

Nå skal jeg trene litt pilates gymball, for nå er grensa nådd! Vekta viser alt alt alt for mye, så nå må det trening til!

Og- jeg skal begynne på fotball, jeg og! :-) Eldstemann synes det er gresselig flaut at den store og runde mora hans skal "løpe" etter en ball...:-) Hehe! Går nok utifra at de andre kommer til å få trena lattermusklene, i det minste!:-)

God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts