onsdag 13. august 2008

Så er jeg blitt blogger, jeg og...

Hei! Jeg er ei "jente" på 38 år. bor på gård i Nord-Gudbrandsdalen, og er lærer av yrke. Jeg og samboeren min har nettopp blitt gardbrukere, og vi har ca. 250 vinterfora sauer inni fjellet.

Jeg og samboeren min har 3 unger, på 9, 6 og 4 år. Travle tider, med andre ord!

Hobbyene mine er å spille fele (folkemusikk), og alle typer håndarbeid: strikking, quilting, hakking og hekling. Men aller størst er nok lidenskapen for papirarbeid, og da spesielt kortlaging. Scrapping prøver jeg meg litt på i det skjulte, men er alt for sløv til å ta ut bilder...:-( De ligger på data'n, - og der blir de nok liggende en stund til.


Akkurat nå sitter jeg og prøver å bli blogger... Minstemann har fått utlevert noen stempelputer og stempler, og jobber på harde livet nå! Ikke akkurat hverdagskost for en 4-åring! Det er stort sett storebror og storesøster som får være med meg når jeg driver på, minstemann herjer så fælt! Men når han får

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts