torsdag 14. august 2008

Så er vi igang igjen...

Dagen i dag har jeg både gledet og gruet meg til siden skoleslutt... Alltid når høsten kommer, og planleggingsdagene står for tur, har sommeren vært for kort!:-) Merkelige greier, det der!

Gubben nærmest sparka meg ut av senga kl. 07.15, og jeg skulle være på jobb kl. 08! Jeg dusja i en fei, og rulla nedover i en viss fart. Der møtte jeg rektor, som stod g låste opp døra. Klokka var litt over 8, så jeg stussa litt... "Så tidlig du er på farten idag, da!?" sa rektor... Vi skulle møte klokka 08.30... Velvel. Det var helt greit å være tidlig ute for en gangs skyld!

Ungene var hjemme hos pappa'n sin, og da jeg kom hjem kl. 16.30 var middagen på bordet! Herlig! Slikt kunne man jo fort vent seg til...

Nå skal to av ungene overnatte hos bestemor og bestefar, og jeg og eldstemann skal nå gå en tur i skogen med Hektor, vår karelske bjørnehund. Selv om det er litt regn i lufta, regner jeg med at turen blir herlig!:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts