tirsdag 2. september 2008

Influensaen har inntatt huset...

Vel, det kommer vel ikke som noe sjokk, men nå har altså influensaen kommet til gards. Både jeg og gubben har hatt det i 14 dager nå, og i kveld fikk minsten på 4 det. Han hadde feber, magesjau... U name it!

Så i morgen blir nok en gang min etterlengtete fridag omgjort til sykepleierdag... Det slår bare ikke feil! :-( Hvis jeg er frisk på onsdag, er en av ungene sjuke.. Det er nok mitt lodd i livet å aldri ha "fri"... Skal jeg få noen timer alene, må jeg ut av huset, og det er jeg _så_ lei av!

Misforstå meg rett: Jeg elsker ungene mine, og såklart vil jeg både være hjemme med godguten min, og kose og stelle for ham! Men hvorfor må de bestandig bli sjuke når jeg er hjemme? Hvorfor kunne de ikke blitt sjuke på f.eks. torsdag, slik at far også kunne fått være hjemme?! Jeg sitter tross alt så solid i klisteret når det gjelder å være hjemme, at jeg synes faktisk jeg hadde fortjent denne ene fridagen i uka...

Å fysøren, dette ble et syte og klageinnlegg....:-( Men det er nå godt å få det ut!:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts