onsdag 17. september 2008

Joda, høsten ER herlig:-)

Endelig kan jeg si at jeg har hatt en god dag...:-)

Ungene har endelig funnet ut at det går ann å sove lenger enn til 5.30 (dette gjelder minstemann på 4, altså), så nå våkner jeg faktisk uthvilt, - og det er det lenge siden jeg har gjort...

Vel, etter at ungene hadde reist på skolen, og gubben hadde kjørt minsten til barnehagen, spiste jeg en god og rolig frokost, før jeg gikk meg en tur i det nyyydelige høstværet. Vel inne igjen, satte jeg en gjærdeig, og lagde et par kort, før jeg satte meg sofaen med en kopp kaffe og "I gode og onde dager"... Grøss og gru for en serie...

I ettermiddag og kveld rydda vi i leker og diverse på barneromma. Det trengtes, kan man si!:-)

Nå er det rolig, på alle kanter, og gubben har benka seg foran tv'en, med "House". Spørs om jeg må joine ham, han har jo tross alt bursdag i dag!:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts