fredag 24. oktober 2008

Endelig helg- igjen!

Da jeg starta som lærer for 15 år siden, syntes jeg timene var utrolig lange! 45 minutter å fylle, liksom! Nå derimot... Nå kan ikke tiden gå sakte nok, egentlig! Ukene flyr jo som en vind! Og skoletimene er utrolig korte! Synes ikke det er lenge siden snuppa tok hull i ørene, og det viser seg jo at det er 4 uker siden, i morgen..:-0

Velvel. Jeg har nok å gjøre i helga, både husvask, klesvask, svømming med ungene, og forhåpentligvis: kortlaging! Har fått enda en bestilling på ca 15 julekort, så jeg må bestille kartong, diverse pynt og stæsj, konvolutter m.m. så dagen i morgen kommer HELT sikkert til å gå fort!

Nå skal jeg ta meg et vinglass og kose meg med "Taggart". Alene. Herlig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts