søndag 12. oktober 2008

Julekortproduksjonen er i gang!


Etter å ha vasket 2.etasje, inkludert hobbykroken min, fikk jeg ånden over meg, og begynte å se igjennom restekassa mi. Der var det mye småbiter, som kunne brukes, gitt!
Da var det bare å sette igang, og resultatet ble dette kortet:
Her har jeg brukt lys lyseblå bazzil til selve kortet og panelet. Lagde en bakgrunn med distress ink, printerpapir, vann og strykejern. Brukte distressink i to farger på akvarellpapir. Brukte våtserviett og strøk blekket utover. Tørket papiret, og sprutet på litt vann. Lot det tørke. Stemplet en engel fra stempelglede.com på akvarellpapiret, og monterte kortet.

Nå har mannen i huset tatt med seg de 3 ungene i huset til fjells. De skal til sætra og stenge for vinteren, så nå har jeg faktisk litt tid til å lage flere kort! Herlig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts