tirsdag 18. november 2008

E æ sjuk!:-(

Huffameg... Nå er det lenge siden jeg har lagt inn noe her... Og enda lenger siden jeg har orka å lage noe osm helst! Den kalenderen tok virkelig piffen av meg, så jeg ble sengeliggende på fredag...*Hehe*

Men jeg har altså vært sjuk siden torsdag, og du verden! Jeg har ikke engang orka tanken på å stegle meg oppå loftet for å lage så mye som et stempeltrykk!!! DA er jeg ikke i form!:-0

Men men. Det går seg jo til. Og det er bra, for dagen i dag, TIRSDAG, er ukas mest hektiske dag: 3 unger har 3 forskjellige aktiviteter: kulturskole, trim og trim. Alle må kjøres, for vi bor så avsides til,og JUBEL! :JEG ER ALENE IDAG! Gubben er langt avlei på kurs...

Jeg har heldigvis supre svigerforeldre, og de kjører og henter 1 av ungene...

Velvel. Får hive innpå med Paracet, så går det vel, idag og...

I kveld, når/hvis jeg får ungene noenlunde tidlig i seng, skal jeg prøve meg på et kort etter en ide jeg fikk da jeg lå på sofaen i stad... Jeg har skribla ned en liten skisse, for første gang i mitt liv. Så det skal bli spennende å se om jeg klarer å få til noe..

Ha en flott dag!

1 kommentar:

  1. Stakkars deg som er syk, ønsker deg god bedring!!!
    Tusen takk for koselig hilsen i bloggen min : )
    Har kost meg med bloggen din i dag, ser at du også liker distress : )
    Og kalenderen din av fyrstikker ble kjempefin!!
    Ha en fin dag videre!!

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts