tirsdag 6. januar 2009



Så er det nye året godt i gang, og jeg har endelig fått satt meg ned i hobbykroken igjen! Ble inspirert av maskeringssteknikk, og måtte nå prøve et kort, da...

Jeg er nesten tom for kartong, så det neste nå, blir å bestille masse masse fra ulike nettbutikker!! Jeg er en hai på nettshopping, da det ikke finnes hobbybutikk på nesten 9 mil... Litt langt, når man plutselig finner ut at man skal ha noe, liksom..

Timeplanen min for det neste halvåret (på jobben, altså!), har et tomrom på onsdager...:-) Så de dagene må jeg vel prøve å finne på noe vettugt på. Kveldens ambisjon for morgendagen, er følgende:

Lage frokost til ungene
spise frokost på stua, med frokost tv på
Spinne 30 minutter, deretter pilates-program på ca 40 min.
dusje
fjerne alt som hører julen til
spise lunsj: SALAT
hente den nye skinnsalongen
hente unger på sfo/barnehage
lage middag
slappe av
hjelpe med lekser
slappe av...

LAGE KORT!!!!! Hele kvelden!!

Dvs. det ender vel med at jeg spiser, lager kort og henter sofa, tenker jeg.... Men følg med, følge med: Plutselig har jeg trena igjen:-)

2 kommentarer:

  1. Godt nyttår...
    Lekkert kort...

    Det ligger noe til deg i bloggen min:-)

    SvarSlett
  2. Åh!:-) Tuusen tuusen takk!:-) Så overraskende og superkoselig!!!

    Hvordan får jeg lagt inn bildet og hvem jeg har fått den av, i bloggen min, Hilde!? Er ganske grønn på dette her!! Men jeg vil jo vise det fram!:-)

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts