tirsdag 3. februar 2009

Utfordring:-)

Jeg har fått en utfordring av Scoobie

1. Gå til foto/mapper.
2. Ta ut den 6. mappen og deretter det 6. bildet i denne mappen.
3. Sett bildet på bloggen og skriv noe om dette bildet.
4. Inviter 6 nye til å bli med på denne utfordringen.
5. Link til dem, og la dem vite at de er utfordret.

Og her er bildet jeg valgte:



Dette er vel vinteren 2004, da var guttungen ca 5 år, og skulle bli med gammel-onkel på "ski-tur"... Han ble plassert i en slede, godt innpakket, og så satte gammel-onkel av sted, med gutten i slede, og et hundespann med 8 hunder! Guttungen hadde det storartig!!!

Hvem som skal få utfordringen, må jeg tenke litt på...

Nå har jeg tenkt:

Elin

HildeA

Grethe

Line

Solstråle

Anette

2 kommentarer:

  1. Takk for utfordringen Ingerid! Det er bare ett par dager siden jeg fikk samme utfordringen... Så må nok stå over denne gangen. Du finner bildet som jeg la ut, litt lenger nede i bloggen min :)
    Ellers har du en kjempefin blogg!!

    SvarSlett
  2. Takk for den...
    Har allerede fått den (flere ganger) og har lagt ut bilde - som ligger i bloggen min...titt gjerne innom å se på det....

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts