mandag 16. mars 2009

Oppmuntringsbok med restepapir i ukurante farger....



Har dere kjøpt "grab-bag", hvor halvparten av arkene har en farge du ALDRI kommer til å bruke!? Vel, det har jeg gjort... Opptil flere ganger...

Etter å ha brukt nesten 1000,- på stasj, (men glemte kartong!), fant jeg ut at jeg måtte bare bruke den kartongen jeg hadde..

Endte altså opp med ferskenfarga Bazill, og noe lyseblått... Ukurant med ferskenfarga kartong for meg, så dette ble litt av en utfordring...

Nå har det seg i tillegg slik at ei venninne av meg ikke har det så godt for tida, og siden "håpet er lyseblått", måtte jeg bare bruke blått også!

Resultatet ser dere her: Boka er spekket med sitater og oppmuntrende ord, i tillegg til noen fargelagte stempler, blomster ++.

2 kommentarer:

  1. Jeg har hauger med rester og kartong i "håpløse" farger, som jeg tenker jeg ALDRI kommer til å få brukt. Men plutselig trenger jeg akkurat den håpløse fargen, ja den kan bli en favoritt til og med. Så jeg kaster ALDRI noe lenger :-)

    Riktig fin ble boken din, og tanken bak er bare såååå god.

    SvarSlett
  2. Tusen, tusen takk!!! Den nydelige boka kom i postkassa mi for ei uke siden. Den har hedersplass i stua og er dessuten flittig brukt. Jeg er heldig!!!!

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts