fredag 24. april 2009

Fant en herlig nettbutikk i dag!

Og nå drømmer jeg meg bort som bare det!:-)

Linneas Hage heter butikken.

Her er alt hva hjertet begjærer, altså. Tror nok at jeg må sende inn en bestilling på noe småtterier der, gitt...

Forøvrig er jeg mutt plutt alene i heimen i kveld/natt!! Ufattelig uvanlig, kan man si! Og planene var klare: vasking, rydding (i omvendt rekkefølge, kanskje...), baking, lage konfirmasjonskort... Enden på visa ble at jeg satte inn 2 salongbord, 1 kjøkkenbord og 1 kommode med olje, og nå stanker det sånn her, at jeg må gå meg en tur... Fikk sms fra en venninne, og der stod pizzaen og rødvinen på bordet, så da stikker jeg!!!

Ha en fortreffelig helg, folkens!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts