mandag 18. mai 2009

Rolig kveld alene hjemme


Ja, du leste riktig!:-) Dem er det ikke mange av, skal jeg si dere!!!


Men i utgangspunktet var det absolutt ingen rolig mandagskveld som lå foran meg: Gubben skulle på møte 17.30, mellomste skulle reise på fotballkamp kl. 17, og eldstemann hadde avreise klokka 18. Begge skulle til samme sted, 30 minutters kjøring fra her. Stress!!! Yngstemann lå an til å måtte bli med meg allerede 16.45 (tar litt tid å komme seg til samlingspunktet også...)


Jeg jobber til 15.45, og måtte hente minsten i barnehagen. Vi var h jemme 16.10. Lage middag, se over leksene til fotballspillerene. Skifte til kamp-antrekk, kjøre til sentrum. Like før, -og da mener jeg ca 1 minutt!- vi skulle reise herifra, ringer en annen mor, og sier at hvis begge mine vil sitte på med henne kl 17, vil hun hente og kjøre dem begge veier:-) Er det mulig å ha så herlige medmennesker!? Så da reiste altså ungene litt før 17, og minstemann og jeg kosa oss og bakte brownies, og så på barnetv. Vel, iallefall litt av den, for poden slokna på sofaen kl. 18.15... Jeg la ham i senga hans, og plutselig hadde jeg et hav av tid!!! Og da ble det kort kort kort......:-) Hehehe!

1 kommentar:

  1. Åhhh det er deilig med alene-tid!!
    Så digg å kjenne på roen og bare gjøre ting man har lyst til :)
    Og se der,ett nyydelig kort!
    Den hÄngelen er bare så skjønn!
    Klem fra Maya:)

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts