tirsdag 4. august 2009

Hvilken dag!:-)











I dag våkna jeg av at ungene stimte på kjøkkenet... Men det var ingen krangling, ingen skriking eller kjefting, så jeg stod opp... Der stod eldstemann ved komfyren og stekte egg: "Mamma lika heil plomme, altså!", Snuppa kokte vatn til "mammas nye jordbærte", og minsten stod for pådekkinga... Litt kaotisk, men for en herlig start på dagen!!!:-)








Etter frokost var ungene lette å få til å rydde på romma sine, ja, noen t.o.m. støvsugde gulvet!!!!








Men- det var en "hake": De hadde allerede før jeg stod opp snakka med bestefar, og gjort en avtale... De skulle få bli med til sætra, og overnatte i 2 netter!!! Og for å få ja fra meg, mente de at de måtte jobbe litt for det... Tror du de fikk JA!!!??? Ja, gjett, om!!! Ikke bare for at de hadde hjulpet meg så innmari, men for at jeg har 15 bestillinger på eske-kort, 5 bryllupskort og div. andre ting å gjøre i huset, og neste uke starter jeg på jobb!!! Hjelp!!!




Ferien har gått veldig fort, men det skal bli godt å komme igjenge igjen, og...















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts