søndag 28. mars 2010

Uhps! Påska er her!!!


- og jeg har allerede hatt ei uke "ferie".... Minstemann ble syk natt til mandag, feber og hoste. Tirsdag skulle jeg på jobb, men da våkna jeg midt på natta og hadde fått diare... Satt der og leste Donald i flere timer... Onsdag hadde jeg fri, og var med mellom-mor på skitur, og torsdag og fredag var jenta sjuk... Jeg har hatt diare helt siden natt til tirsdag, med ujevne mellomrom, men nå føles det bedre.. Og nå har jeg fått sydd en liten pengepung til minsten. Han ble så glad!!!!!


I går var vi på shopping, i badeland og på middagsbesøk og storkosa oss hele dagen. Mellomste var nok litt shabby, men gjennomførte dagen med stil. I dag er stilen heller shabby, og hun sitter i stresslessen med dyne, og ser på tv. Feberhet og stemmeløs. Jau jau. Her i huset er det slik påskene har vært de 4 siste åra: Sjuke alle mann.


Her er nå iallefall pungen, og nå skal jeg jommen meg sy meg ei påske.brødkurv!


God påske der ute!!!

1 kommentar:

  1. Uff-kjeldig å få slike ting til påske. Mener at dere hadde noe til jul også?
    Midt oppi alt, så får du da gjort litt-kjempefin pengepung du har sydd:-)
    God bedring til alle mann og god påske Ingerid:-)

    Påskeklem fra meg

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts