tirsdag 16. mars 2010

Venter på sommer!!!

(Dette er det første gangen jeg har gjort: Fargelagt med mcp-teknikken....)
Ja, nå venter jeg på sommeren, altså!!! Dritlei av denne vinteren.... Alt for kaldt for mine sarte ledd, og nå MÅ jeg bare ha det varmt og godt...


Etter å ha pløyd gjennom noen permer (!!!!) med umonterte stempler, på jakt etter en "skatt", fant jeg disse stemplene her. Mener å huske at jeg har bestilt dem fra DinHobby en gang for noen år siden. Siden jeg også for noen år siden kjøpte meg utstyr til mcp-teknikken (fargelegging med oljepasteller), fant jeg ut at jeg kanskje skulle prøve det også... Utstyr for ca 500,- som bare har ligget og ikke blitt PRØVD engang! Herregud... Dette er en dyr hobby, dere!!! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts