fredag 30. april 2010

Bæ!


No æ det offentlig: LAMMINGA ER I FULL GANG!!!!

Tidligere, når ungene var små, syntes jeg dette var den verste tida i året: Stress med morgenstell, middagsmat, kveldsmat, fjøsstell, osv. Men nå, når ungene både er blitt større, mer fornuftige, litt mer sjølgående, og ikke minst: INTERESSERT i det som skjer i fjøset, synes jeg det er kjempekoselig!!!

Nå har f.eks jeg og guttene vært i fjøset, mens dattera har laget i stand kveldsmat: Pakket inn store poteter i aluminiumsfolie,og satt på ovnen. Jeg drog ut et lam, guttene jublet: Jeg var sterkere enn både pappa og bestefar!!!!! Nå blir det snart bakt potet til kvelds, "Rex" på tv, og noen småturer innom "fødeavd" før leggetid. Heldigvis slipper jeg nattvaktene!!! Skummer bare fløten av det hele, - men noen må jo gjøre husarbeidet, og!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts