tirsdag 29. juni 2010

Alt-i-en-boks

Svigerinna mi fylte 30, og fikk smykke og øredobber fra oss. Men- pga. opptil flere busslaster med franske pensjonister, sa jeg til butikkdama at ho ikke trengte pakke inn smykkene.. Noe jeg selvfølgelig raskt angret på. Vel, jeg lager kort, men hvordan lage ei eske? Jeg har jo laget diverse esker, også, men ingen som er skikkelig fine... Vel, jeg gikk inn på Splitcoaststampers, for å se om det var inspirasjon der.. At jeg kunne lure på det!!! Her formelig vrimler det jo av ideer, templates og andre finurligheter. Og dermed ble denne "Alt-i-en-boksen" til.. Synd at jeg ikke klarer å ta klare bilder, men dere ser vel cirka hvordan den ble...

1 kommentar:

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts