søndag 13. juni 2010

Fotball VM

Mmmm... Det er visst ikke tvil om at det er noe som foregår litt lenger sør i verden, i litt varmere strøk, om dagen... Kom hjem fra jobb på fredag, sliten etter nok en uke med uinteresserte, slitne og leie unger, og ønsket å sette meg ned i godstolen og slappe av et øyeblikk før middagslaging og helgevask. Jaggu sa jeg smør! Såvidt kommet innom døra, hører jeg DET bråket!!!! " Har det skjedd noe med tv'n igjen nå", tenkte jeg, og raste inn på stua. Riktig, tv'n stod på, - men det var jo bilde, bare ikke lyd!!! Dvs. det var absolutt lyd, men ikke slik lyd jeg er vant til å høre på tv, iallefall!!! "Hva har skjedd med tv'n?" spurte jeg sønnen på snart 11. "!?!?!?!!?!?" sa han. "Det er ingenting galt med tv'n!?!?" "Men hører du ikke ulyden, da!?"spør jeg, lettere fortvilet over at ørene til gutten må være pottetett av et-eller-annet.. "Mamma, da! Det er publikum på fotballVM som lager slike blåselyder, jo!" sier han, lettere indignert over å ha ei så teit mamma... Jaja. Det er bra det finnes hørselvern, og ikke minst: Flere tv'er andre steder i huset. Den ulyden som kommer fra tv'n der far og sønn sitter benket, skal iallefall jeg holde meg laaaaaaaangt unna noen fremover!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts