tirsdag 22. juni 2010

Valgets kvaler...

Nå har jeg endelig fått med meg gubben på å male stue og kjøkken... Malermester er bestilt, og tidspunktet er siste uka i juli... MEN- og det er et stort MEN: Hvilke(-n) farge(-r) skal vi velge!?!?! Vi vil ha det lyst, men ikke nødvendigvis hvitt... Jeg har begynt å snuse på noe lysegrått, men aner ikke hva fargen heter.. Lysgrå/litt varm gråfarge, og hvitt tak og lister?! Høres det fælt ut?! Det er altså panel som skal males, og vi har en del antikviteter i interiøret.. Noe er malt, og derfor forestiller jeg meg at det grønnmalte hjørneskapet vi bruker til barskap (!!!!)), vil  gjøre veggene rundt mintgrønne, om vi velger veldig hvit maling... Hm...http://kampanjeweb.apt.no/jotun/ladynow/no/#/black


Masse å velge i... Jeg blir VELDIG takknemlig for tips!! Vi skal også male kjøkkenet, og der har vi IKEA-kjøkkenet "Ädel kräm", og skal også her male vegger og tak.

Må man ha oljemaling? Ja, vel!? Huff, da blir det masse sparkling, men det får man ta!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts