torsdag 8. juli 2010

Endelig!!!

Tenk selv på en kjæresteferie i vakre Praha, med min elskede for meg selv i hele 4 døgn, kunne jeg ta meg selv i å lengte etter hobbyrommet mitt, og alle papirene, stemplene, og mulighetene.... :-) Jeg voktet meg vel for å nevne dette for Gubben, da tror jeg nemlig hele ferien hadde vært spolert :-)
Men idag ble jeg plutselig mutt plutt alene i 4 timer, og da var jeg ikke sein om å sette meg ned, sjøl om sola skinte, og blomstene trengte vann, og klesvasken er gedigen. Litt må man bare ofre! Heldigvis ringte også gubben og lurte på om jeg kunne fikse dåpsgave til dattera til en kompis, og jeg måtte jo bare lage et dåpskort!!! Når jeg da vel hadde slengt meg ned ved pulten, var all inspirasjon forduftet.. Derfor ble kortet enkelt, men jeg fikk kjenne lukta av li, kjenne DisressInk-klissete fingre.. Mmmmmm Herlig!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts