lørdag 16. oktober 2010

"Sy sy, så får du en løper!"



Jeg er INGEN kløpper med symaskina, men etter en tur på Husfliden i Oppdal, gikk jeg utigjen med en HAUG med stoff....  Det var så masse flotte farger, mønster og tilbehør der!!! Sukk.......... (Bra jeg har flytta derfra, hadde blitt raka blakk ellers...) Så jeg satte med ned ved langbordet på stua, som forøvrig fungerer som sybord for tida. Og der har jeg sittet i hele dag.. Men nå er løperen ferdig, og selv om den er en smule skakk og skeiv, er jeg strålende fornøyd likevel. Så da så! :-)

Har forresten også skaffet meg ei kjempefin lykt!!! Fra Kremmerhuset.. Herlig!!!

2 kommentarer:

  1. Lilla og brun!! Mine yndlingsfarger!!! Duken va kjempefin! Du må absolutt sy mer! Også den fine lampa da!!? Misunnelig!! :D

    SvarSlett
  2. Kjempefin,du kan bare sy mer;-))
    Nydelige farger.

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts