torsdag 25. november 2010

Julemessa kommer stadig nærmere...




- og jeg har nesten ingenting å selge!!!! Hjelp!!! Kan noen avse en 5-6 timer av døgnet til meg, slik at jeg får laga noe!?!? PLEASE!!!! Neivel, vi har vel ingenting å avse, noen av oss, fram mot jul iallefall!!! Men jeg kan godt ta over noen timer etter jul, også jeg!!!




Nå har jeg nøyaktig 25 minutter på meg, før sistemann skal hentes på trim, dusjes, fores og legges... Sånn ca 21.30 kan jeg vel regne med å kunne slappe av, tenker jeg.....

2 kommentarer:

  1. Du må selge korta dine dyrt i alle fall! De er kjempekjempekjempefine:-D

    SvarSlett
  2. For et aldeles nydelig julekort, med et av mine favorittmotiver!
    Lykke til på julemesse!!!
    Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min.
    Jeg har laget en tutorial om telyskortene for StampARTic, og den finner du her:

    http://stampartic.blogspot.com/2010/09/tea-light-card.html

    Ha en fin vinterdag.
    Klem, Marianne:)

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts