søndag 30. januar 2011

Heisann!

I dag har jeg fått ei utfordring, fra min gode venn og felespillerkollega Torill. Jeg tar imot utfordringa:



4 ting jeg har gjort i dag:

- Vært med 3.klassingen til kirka, der ho fikk salmebok.
- Jobba 1,5 på skolen, mens 6.klassingen var på fotballtrening
- Fargelagt noen stempeltrykk, med mine nye Copics!
- daffa på sofen med ei god bok


- 4 ting på ønskelista mi:-)

-At ungene mine skal ha det bra
- Ny bil, eller iallefall nyere bil, til gubben, slik at jeg kan nyte Suzukien alene! :-)
- At vi kan begynne å bygge på sætra til sommeren...
- At helsa holder, og jeg klarer å trimme etter planen framover :-)


4 ting jeg liker dårlig:

- Stress...- Å kjefte på ungene fordi jeg blir stressa...
- Respektløshet og trollskap (men det ble kanskje to ting….?)
- Å bli forstyrra når jeg er midt inne i en kreativ prosess... Da går hele greia i dass, som regel...
- Å måtte avlyse ting jeg har meldt meg på/lovet å gjøre

4 personer jeg sender utfordringa videre til:

Marita

Soare

Randi

Tingelingeling

Ha en fortsatt god søndagskveld, og så håper jeg at uke som kommer blir uten stress og kav, og at kreativiteten kan blomstre hos dere alle!:-)

2 kommentarer:

  1. Den er god:-D Jeg er med, men jeg er helt nødt til å vente til en dag jeg har gjort fire ting... Vel, dagen er ikke over så man vet jo aldri!

    SvarSlett
  2. Thanx:) Så mye du har gjort i dag da!! Jeg har jo ikke gjort noenting igrunn, men jeg tar utfordringa en dag jeg har vært supereffektiv! Haha! Håper det står bra til oppi høgget!! Klem!

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts