onsdag 26. januar 2011

Influensa....




Så er den atter over oss.... Ikke vinteren, men INFLUENSAEN!! :-( Minstemann måtte hentes på skolen torsdag. Da hadde han høy feber, hoste og hodepine... Fredag var han bra, og vi reiste på Disney on Ice. Formen til minsten var virkelig bra, og han var feberfri hele fredag. Natta tilbrakte vi på Thon Hotel Stefan, og minsten våkna 03,45, og da var han glovarm igjen... Han aksepterte til slutt å legge seg sammen med meg, og sov til ca 6. Da var han i fin form igjen, og la seg i "skuffa" si, og spilte Nintendo til de andre våkna i halv 8-tida.. Fantastisk!!!! Han kalte senga si for "skuffa" fordi vi bodde på 4-mannsrom, og han fikk senga under sovesofaen... :-)


Lørdag var vi og så på slottet, vi var på historisk museum, tok trikken ned til sentralstasjonen ig shoppa på Oslo city. Man kan få seg mange overraskelser i livet, for det var guttene som absolutt skulle shoppe!!!! Snuppa hadde iløpet av natta pådratt seg influensa (!?!?), og var mest interressert i å sitte på kafe... Storebror skulle på football- shop, Stress, Session.... Butikker jeg ikke visste at han noensinne hadde hørt om:-) Men- han fikk kjøpt bursdagsgaver til kompisene sine, og var strålende fornøyd.


På togturen hjem, hadde jeg 3 med feber..... Da hadde jammen storebror også fått det. Glad var jeg for at jeg hadde med pc med lader og to nye dvd'er...
Søndag lå alle tre på hver sin sofa, med dyner og pledd... De var hjemme mandag og tirsdag, og tirsdag begynte jeg å få det.. :-( I dag er jeg hjemme, med feber, hoste og dugelig hodepine... Skulle vært på et musikk-kurs i dag, men det klarte jeg ikke tanken på...
Nå blir det te, Paracet og sofa-liv, frem til ungene skal hentes... Ha en god dag!!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts