onsdag 12. januar 2011

Kjole kjole kjole!!


Jippi :-) Nå har jeg sydd min aller første kjole EVER! :-) Bestilte meg stoff og mønster fra Stoff og Stil, og i dag kom herligheten i posten. Jeg avspaserte noen timer, og fikk jammen sydd den sammen til slutt! Jeg fikk meg dog en aldri så liten overraskelse, da det plutselig stod at jeg skulle sy i glidelås i sida.. Men det gikk bra, det og!!! :-) Fargen er jadegrønn, og det er smalstripet, tynn kordfløyel. Herlig!
Veldig dårlig bilde, da.. Det ble litt for mørkt for meg i kveld:-0

3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Lekker! Fin farge. Imponerende.Ha ei fin uke!

    SvarSlett
  3. Kjempefin og jeg er imponert! Gratulerer:-D Stoffet i posten i dag og nå har du den fiks ferdig:-D Sånt har aldri skjedd meg dessverre. Men vi får vel se den på?

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts