lørdag 12. februar 2011

Dagen i dag







var en nyyyyydelig dag!!!! Det er faktisk noe i det min kjære alltid har sagt: Man må komme seg opp om morgenen, da får man opplevd så mye mer!!!! Jeg har alltid fnyst av ham, om ment at jeg bør jammen få ligge og sove så lenge jeg vil i helgene, - men saken er jo at da blir helgene mye kortere.. Treig som jeg er, er det først i en alder av nesten 41 jeg skjønner at han faktisk har rett... Ta denne dagen, for eksempel: Stod opp kl. 8.15, trente 30 min, åt frokost med fammen, ordna til niste og drikke til skituren, støvsugde gulva, tørka støv og vatna blomster, reiste på skitur, kom heimatt, strikka, drakk kaffe, henta unger, reiste på middag og kaffe hos venner... Hadde jeg ligget til 12 hadde jeg jo ikke rukket dette!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts