tirsdag 8. februar 2011

FERIE!!!

Neida!! Jeg har ikke tatt ferie enda! Men nå er iallefall Kreta-turen bestilt og delvis betalt! Det blir Hotel Isida, Agia Marina, i år og... Elsker hotellet, betjeningen, beliggenheten og atmosfæren på det hotellet, altså!



Og det viktigste av alt: Bedetøyet til Puttelull ankom postkassa i dag... Er ikke denne søt?
Det jeg liker best med den, er at rumpa skjules:-) Hater å gå på badestranda og føle at alle tisker og hvisker om hvor feit den kjerringa er... Håpet mitt er at de som gidder kommentere meg, nå skal si: "For en snerten kjerring!" Hihihihihihi:-)))
Og for å liksom gjøre hele badedrakt-tjukk-kjerring-kjøpet, har jeg nå satt en feit og god horn-deig! :-)

2 kommentarer:

  1. Kjempesnerten!! Sånn vil jeg også ha!! Men først vinterferie... treffes vi i neste uke?

    SvarSlett
  2. Oss har ferie i uke 9, oss da.... Men DA kjem oss åt Oppdal, Oppdal, Oppdal så klart! ja!!! Og da SKA e hå fastelavnsbolla!!!!!!!

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts