torsdag 17. februar 2011

Payback-time!!!

Faderullan dullan dei! :-( Jaja, da blir det 14-dagers vinter"ferie" på meg, da!!! Sukk og stønn, altså...


Vel, forrige helg var familien veldig spreke, og gikk på ski hver dag. I tillegg har jeg drevet med spinning, og følt meg fresh og sporty... Helt til tirsdag morgen... Da verka det i det venstre kneet, ja, det var faktisk så vondt at jeg måtte ha hjelp til å få på meg buksa... Men på jobb gikk jeg, og det gjorde jeg også onsdag... I løpet av arbeidsdagen ringte jeg til lege, for jeg skjønte at det var litt mer enn litt vondter...

Troppa så opp hos legen i dag tidlig, - og der var det klar beskjed: Menisk-skade!!!! 10 dagers sjukemelding, støttebandasje og alsksens tabletter og geleer... Jau jau. :-) Får vel prøve å gjøre det beste ut av det: God bok, tv (er det ikke VM snart!?), frukt og grønt (les: smågodt i mange farger), og _kanskje_, men bare _kanskje_ litt kortlaging og sying.....


Denne dama driver også med spinning, og fikk ikke HO menisk-skade, så vet ikke jeg!!

4 kommentarer:

  1. Hmmmm... da stemmer jeg fremdeles for "hverdagssprek". Damen på bildet ligner ikke på noe som helst måte på de jeg har observert spinnende innenfor vinduet på treningssenteret.... Men du; riktig god bedring! Håper det ikke er sygassfoten som er skadet!

    SvarSlett
  2. Aiaiai! Du kan faktisk skryte (?) av å ha idrettsskade Ingerid!! ;)

    SvarSlett
  3. Hihi! Jommen, dæ Æ jo idrettsskade!!!! Og jæ...... vondt æ dæ og! :-(

    SvarSlett
  4. Kjedelig med dette kneet ditt da:-/ Har selv et slik kne å skal skrive under på at det er IKKE noe godt nei. God bedring til deg.
    Den kanten på det siste kortet mitt som du lurte på, er en slik Magnolia Doohickey's {Antique Lace} Gå inn på Papirloftet så finner du den der. veldig fornøyd med disse diesene-har flere av de.

    Ha ei fin helg Ingerid:-))

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts