onsdag 23. mars 2011

For et vær!!!!

Fyyyyyyyyyyyyyyyy for et drittvær det er nå!!!! Halve skoleplassen var blitt basseng i dag, og ungene, selv med alskens regntøy og støvler, var dryppvåte når de kom hjem... Og turen hjem var et kapittel for seg selv..... Vegen var oversvømma flere steder, og svell og dritt... Nei, godt man har regntett hus og hobbyer å drive med!!! For NÅ, etter 3 dager og 4 møter har jeg trang til litt hobbytid, gitt!!! Problemet er bare å velge hvilken hobby man skal dyrke... Kortlaging?! Sying? Sying av kjole eller pennal?! Sminkepung eller bryllupskort?! Enden på visa blir vel at jeg sitter og studerer ulike blogger til øyet blir stort og vått, og natta for lengst har senket seg,- og så var _den_ kvelden gått.... Igjen............................................
Ha en fin kveld folkens!!!

2 kommentarer:

  1. Uff ja, for et trasig vær!!! Jeg skulle ha på Eskil regnjakka i går, og den nådde til albuen! Haha!! Så i dag måtte jeg på shopping gitt! Blir vel dårlig med skileik i mårrå om detta været ska fortsett! Kos deg med litt hobbykvalitetstid!! Spent på resultat! Klem.

    SvarSlett
  2. Skileiken i morgen er avlyst, Randi! :-(
    Og e ligg mæ HODEPINE!!! Enda mer dritt!!!!
    Typisk at regnklær og sånt er for smått når man trenger det!!! JEg var tilfeldigvis på Otta i går, på møte, og var innom EuroSko og kjøpte cherrox på halv pris til mine unger!!! Litt vanskelig å få 11-åringen til å ha dem på seg i dag, - men han var visst glad for at han hadde dem, da han kom hjem... Heheh

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts