onsdag 16. mars 2011

Ruskepose

Sømmen rundt hjertet er på ingen måte perfekt, men den blir bedre og bedre!!! Har funnet ut at jeg antagelig må ha litt tykkere tråd, type brodertråd (for symaskin) kanskje? Noen som vet?





Sånn kan det gå, når man er blitt hekta.... :-P Satte meg ned med div. stoffer i går kveld, og fant plutselig ut at jeg kunne sy en ruskepose!! Det trenger jeg absolutt, når jeg sitter der og spretter opp, og ikke er fornøyd med det jeg gjør.. Noe som skjer OFTE! Her er resultatet:

3 kommentarer:

  1. Så fink du er :)

    SvarSlett
  2. En ruskepose til å bli hjertelig glad av selv om du ikke er fornøyd og må sprette opp :-)
    Skal "puta" ligge på bordet slik at posen henger utenfor kanten?
    I kveld har jeg sydd en sminkemappe til festen. En eller annen fest ... Kobberbrun med pregede roser i svart fløyel. Kommer på bloggen min senere kanskje. Orker ikke nå. Trøtt!

    SvarSlett
  3. Hei, Eldbjørg:-) Ja, puta ligger på puta, og posen henger utover kanten. Praktisk:-) Glæ me te å sjå sminkemappa di:-)

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts