fredag 4. mars 2011

Valgets kvaler...






















Ok, jeg er lett å lede, evt. villede. Men etter å ha blitt ledet til å tro at jeg trenger ei ny symaskin, blir jeg nå villedet, evt. rettledet, evt. forvirret ..... Vet ikke hva, men i allefall: There's a jungle out there!!!! Av hva!?!?! Av SYMASKINER!!!!!! Hva trenger jeg!? Hva trenger jeg IKKE!?!?! Men kanskje det er morsomt å ha noe jeg ikke trenger, når jeg likevel skal bruke noen tusenlapper på å kjøpe noe jeg strengt tatt allerede har!!??! Sukk........






Her er iallefall de maskinene jeg pr. dags dato egentlig ikke har råd til, men som jeg likevel kan takle, hvis jeg får solgt de 2 andre maskinene jeg allerede trenger og har, men ikke bruker.. Går det an å bli stort mer forvirret?!






1 kommentar:

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts