søndag 22. mai 2011

Mmmmmm...



Nå har jeg bestilt meg pastamaskin, men pastaen under har jeg egenhendig kjevlet:


























Hjemmelaget pasta!!!! :-) Det er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ digg!!! Fikk et plutselig innfall her en dag, om at jeg skulle prøve å lage pasta til familien. Gikk igang, fant oppskrift, ingredienser og satte igang. Lagde deigen i KitchenAid'en, knadde den litt for hånd før jeg satte den til kviling. Og da først slo det meg: Jeg har jo ikke pastamaskin!!! Ok, da var det bare å finne kjevlet.... Det tok litt tid å kjevle leiven tynn nok, kan du si, men jeg klarte det!! Og her henger pastaen til tørk! Må visst tørke litt, slik at ikke pastaen kleber seg som en klum i kokevatnet!!! Kjempegodt til laksewok!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts