lørdag 7. mai 2011

Sydag=syboks :-)













I dag kom symaskina på bordet kl. 10:-) Jeg fant fram alskens flotte stoffer, og skulle prøve å mikse dem i hop, - men endte med to stoffer fra Panduro... Det ble litt kjedelig, egentlig... Men med litt broderinger gjort av min fantastiske Husqvarna Emerald 203, ble det ikke så verst til slutt... Men som jeg plundra!!! Maskina ville bare ikke sy pent idag, og jeg gjorde alt mulig rart med innstillinger osv. for å sjekke om det kunne bli bedre, - men nei... Til slutt sa dattera: "Ha du skifta nål da, mamma!?"...................... Trenger jeg si mer!!? Det var akkurat det som mangla, ja... Etterpå ble maskina sitt samme, herlige "jeg" igjen!!!

3 kommentarer:

  1. Bra med våken datter:-D Har brukt flere nåler på nymaskina på ett år enn jeg har brukt på den gamle i løpet av 30 år! Kjempefin den boksen, jeg lurer så på om du har sydd de store stingene for hånd??

    SvarSlett
  2. Hei kjære venn!!!

    Nei, de store stingene er det symaskina som har gjort! :-) Det var faktisk en av grunnene til at jeg kjøpte nettopp denne maskina! :-) For slike sting er så innmari fiiiiine, synes jeg! :-) Står bra til i heimen, eller?

    SvarSlett
  3. Neida!!! Symaskina har sydd stingene rundt hjertet, ja! :-)

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts