mandag 6. juni 2011

Fotografering







Fotografering er kjempemoro!!!! Spesielt etter at jeg "fikk" det nye speilreflekskameraet mitt. Utrulig mye mer moro med et slikt ett, enn disse pocketkameraene!!! Ja, sistnevnte er mye mer lettvint, og enklere å ta med seg i lomma, men du verden!!! Hver gang jeg har med meg Canon'en på tur, enten det er familietur til skogs/fjells, eller i bilen på biltur, blir turene mye mer spennende.. Jeg leter stadig etter motiv, og finner jeg noen, så knipses det i vei!!! Kjempemoro!!! Men- jeg ønsker meg ei makrolinse... Det gjør jeg virkelig... Har noen noe tips om hva jeg skal se etter i så måte!?

1 kommentar:

  1. Heisann :)
    Tusen takk for koselig hilsen i bloggen min :)
    Sidene i boken er brettet, og kun det!
    Altså ikke noe lim, eller andre festemidler.
    Bare en brett eller to, alt ettersom hva som skal til for å få det aktuelle mønsteret :)
    Ha en flott dag,
    Klem fra Maya

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts