tirsdag 14. juni 2011

Hjelp!!!!!!



Hjelp! Hjelp! Hjeeeeeelp!!!!!!! Ok, jeg skal forklare:



Vi befinner oss i uke 24, ikke sant!?!? Og hva skjer i uke 24, spør du!?!? Da er svaret mitt: A L T!! Det er avslutning på 4H, det er fotballtrening for minstemann, samtidig som vi har kjøring til kamp for eldstemann SAMTIDIG med at det er skoleavslutning for mellomste.... Neste dag er det omvendt eller noe sånt, og fredag er det virrvarr-dag: Ungene slutter på skolen for sommeren, og kan ha med seg godteri for 30,-.... Gjett om de har funnet ut at de skal handle på KIWI, da!? Der for man mer for pengene, nemlig, og aller helst skulle vi vært på Europris for å handle smågodt... Og kanskje på Bunnpris for å kjøpe ostepop, og på Mega for å kjøpe........... Og ingen av disse butikkene finnes mindre enn 12 km fra heimen... Nice! Oppi all kjøringa, hentinga og avslutninga skal det jo selvfølgelig bakes noen kaker, smøres noen smørbrød, og vaskes noen finklær- som kanskje også bør strykes!?!?! Sukk.... Jammen godt jeg har 9 uker sommerferie å se fram til... Men gjør jeg det?! Det aner meg at dagene starter omtrent slik.



06,30: Minstemann vekker storebror og storesøster med å spørre om de er våkne (!)



07,30: Ungene vekker MEG for å spørre om JEG er VÅKEN.....



08,00: Ungene spør etter tur: Hva skal vi gjøre i dag? Kan jeg få besøk!? Kan jeg PÅ besøk!? Vi gjør jo ingenting!!!!!! Kan vi på sætra!? Hytta!? KAn vi være der i 2 uker? Minst!?!?



Og til slutt står jeg opp.... Let the stress begin!!!



Pessimist, sier du!? Neeeeeeeeeeeeeeeeeida.... Laaaaaaaaaaaaaaaangt derifra! Jeg elsker å bli vekket av at ungene hopper oppi senga og spør om jeg er VÅKEN.... Jeg elsker å sette hodet i sving og legge sinnet i bløt for å finne på noe å gjøre hver jæ.................... dag i 9 uker... Jeg er jo tross alt lærer, og kan jo å planlegge time for time i arbeidsåret! Selvsagt gjør jeg det med glede også i ferier. Skulle da bare mangle.....



Ehm... Eller skulle det!?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts