lørdag 4. juni 2011

Puttelull æ krank...

Puttelull æ krank, ikke krakk... Men likefullt stiv som en krakk.. Men altså krank... "Krakksittand" er et uttrykk på mitt nåværende bosted, og betyr at man ikke klarer å bevege seg, men blir sittende på sin krakk, - hvilket for meg er umulig, for jeg klarer ikke sitte. Ikke engang på en krakk... Og langt mindre stå, gå, ligge..... Ingenting er greit, og jeg har ikke hatt mange sekunders søvn sist natt...

Det hele startet med 3 timers kjøring til Trondheim på onsdag. Etterfulgt av 4 timers trasking og shopping på Ikea, og så 3 timers kjøring hjem igjen.. På daværende tidspunkt beskyldte jeg min trofaste følgesvenn bekkenløsninga for å komme på visitt, igjen... Men etter et par dager her heime, skjønner jeg at det er ikke bekkenet som er problemet nå. Heldigvis og dessverre, får man si.. Heldigvis fordi jeg er drittlei av bekkenet som støtt og stadig slår seg vrangt, men dessverre fordi det da er noe annet galt fatt... Og ja, da... Jeg vet hva det er.... Har hatt det før.... Nemlig isjias.. Eller "isj, as", som man også trygt kan si.... Nå sitter/ligger jeg i min hjemmesydde "fatboy", og den skal være min til dritten gir seg... Ser ikke bort i fra at det må bli et aldri så lite legebesøk iløpet av helga, heller.... Arrrrrgh!!!

1 kommentar:

  1. Nei nei nei kjære venn!!! Klæm og god bedring fra meg!

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts