søndag 10. juli 2011

Endelig ork til hobbylering igjen...







Tenk det... 9 uker sommerferie, og først nå orker jeg sette meg i hobbykroken for å bruke litt av berget med hobbystasj... Tanken har streifa meg: Skal jeg kvitte meg med alt sammen, og bruke pengene på noe "fornuftig"? Jeg har sikkert utstyr for mange tusen..... Men på den andre siden: Hva er fornuftig, da!? Er det kanskje litt fornuftig å ha muligheten for litt tanketømmeri i en travel hverdag? For faktisk tenker jeg ofte på hobbyen, på fargesammensetninger, motiv, bretteteknikker osv. Hadde det vært like morsomt å tenke på det, om jeg ikke hadde hatt muligheten for å gjøre noe med det?! Nei, det tror jeg ikke.... Så nå har jeg slått fra meg tanken på å selge ALT, - men noe kommer jeg til å legge ut for salg her inne etterhvert. Må bare orke å sortere først.. Enn så lenge kan dere se på dette kortet: Bretteteknikken fant jeg hos Splitcoaststampers denne uka. Knallartig!!!

4 kommentarer:

  1. Det fornuftigste av alt er alt som frir oss fra fornuftige tanker. Alt som fører oss til tilstanden med den populære betegnelsen FLYTEN. Jeg kan bli skuffet når jeg titter opp og oppdager at tre timer har "forsvunnet", men du verden hvilken hvile det gir! Og ny inspirasjon. Og, og, og ...
    Hilsen Eldbjørg fra sansenes grenseland som har en google-konto som ikke vil lagre kommentarer.

    SvarSlett
  2. Så flott et kort du har laget her. Elsker det når det er så vakkert i all sin enkelhet. MÅ ikke være overlesset for å gjøre godt inntrykk på meg.
    Vakkert og harmonisk.

    Ha en herlig søndag. Hilsen Renate

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts