tirsdag 6. desember 2011

Advent- ventetid

Disse supre hjertene er superenkle å lage, og veldig fine, synes jeg!!!


Så har det plutselig gått nesten en måned uten aktivitet her på bloggen... Et tydelig tegn på at noe er i gjære, kanskje!? Som håndarbeidslærer på en barneskole, er desember full av juleprosjekter, og disse må jo forberedes. Derfor har jeg ikke gjort så mye sprell her inne, - og langt mindre laget noe å vise fram. Men det kommer bilder av skolens juleprosjekt etterhvert! :-)



Når det gjelder disse skoleprosjektene, å blir man jo litt "tom" for ideer til tider. Da er det supergodt å finne nettsteder som flommer over av ideer til nettopp disse prosjektene. http://www.cchobby.no/ er et sånt nettsted. Her er det MASSE inspirasjon, til alle årstider!!!!! Jeg har knabbet mange ideer herifra, - og kollegaene mine tror jeg er SÅ kreativ!!! Hahahhahha.... Her går man inn på "inspirasjon", trykker på det man har lyst til å lage, og vips!!!! Så dukker det opp ideer, med maler til å laste ned, og ja, helt supert.

1 kommentar:

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts