onsdag 14. desember 2011

Ai ai ai...

14.desember, - 10 dager til julaften, og her står alt bomstille.. Eller "bobstille", som er dagens uttale fra "bid" side...Jada...Forkjølelsa har endelig slått ut i full blomst, etter å ha hangla den siste måneden, med halsvondt, generelt dårlig form.. Nå er jeg helt nede for telling, og jeg teller hybelkaniner dagen lang.. Får enda litt mer vondt i bihulene når jeg beveger meg fra sofabosso mi, og ca 1 meter ut på stuegulvet... Da virvler det nemlig opp både nyfødte og sårt pleietrengende kaniner... Men jeg er ikke istand overhodet til å gi dem en hjelpende hånd... Ikke i dag heller.... Da er det deilig å synke ned i sofaen igjen, med en kopp jule-te (!!), og nyte lesningen fra div. "moderne-dame"-magasiner, hvor det står at det går an å lage jul på mindre enn 12 timer! :-) Jubel!!! Jeg må nok sikte meg dit, - i år også... Som om det bare er i år at juleforberedelsene starter i siste liten, liksom... I fjor var jeg frisk som en fisk, men kom ikke i gang før etter juleferiestart da heller.... (jeg er lærer, og har ferie fra den 21.)... JADA!!! Det går nok bra i år og...

1 kommentar:

  1. God bedring, kjære ven. Det vert nok jul i år og sjø. Har vaska eit trekvitt bord med litt grønsåpe eg nå, og vips så luktar det jul <3

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts