onsdag 28. desember 2011

Juleferie æ nydele!!!



Ingen ferie slår juleferien når det gjelder kosen! Her i huset har alle hatt late dager, med pysjamasen på til langt på dag. Herlige julefilmer har rullet og gått, og godteriet blir spist.



Julaften var 2 generasjoner samlet, og vi hadde det SÅ hyggelig! Vi spiser pinnekjøtt på julaften, med litt julepølser og sossiser til ungene i tillegg. Jeg lager karamellpudding til dessert, noe alle elsker.



I år var nok nissen her veldig snill: for hver pakke ungene åpna, kom kommentaren: "Åh! Akkurat det jeg ønska meg, jo!" Og det er jo trivelig.



Puttelull ble også kjempefornøyd med gaven fra sin kjære Puttelull-gubbe: Makrolinse til speilreflekskameraet sitt. YES! Gleder meg til å ta nærbilder av blomster, biller og andre kryp.



I dag skal familien kjøre over fjellet til min hjembygd. og der blir det familieselskap med foreldre, tanter, onkler, bror og svigerinne, søskenbarn.. Godt gammeldags juleselskap, altså.



Ha en fortsatt flott jul der ute!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts