fredag 24. februar 2012

Puttelull er sur:-(

Kjempeknallsur, faktisk!!!! Så sur at..................................... Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Vel, altså: Sist "Knekk, brekk, knak og brak" så lå jeg så lang jeg var, med skikkelig, skikkelig overtrakka ankel.... Og det var jo ën ting: Men venstre albue, som jeg har kronisk betennelse i, men som har vært smertefri en ukes tid, var heller ikke lenger smertefri, kan man trygt si..... Så nå sitter jeg her, da, med både vond fot og vond albue. Voltaren, here I come!!!! Ikke kan jeg hekle/strikke, og ikke kan jeg kjøre spinningtimen jeg har gleda meg til hele uka, heller...... Så da tager man seg vel et glass hvitvin, legger seg på sofaen, og driter i helgevasken!?!? Har jo vinterferie i en hel uke!!! :-)

God helg!

3 kommentarer:

  1. Uffda, ha du kolla veppin! Stakkars de, håpa du bli go att snart.
    Hå ei fin hælj å kos de mæ vin:)

    SvarSlett
  2. Hehehhe!! Ja, e føle me litte pellusje for ti'n, ja..... Minj e æ nokså sekker på at litte vin gjerre susen. Du fæ kos de, du au, i hæljin!!!! ;-)

    SvarSlett
  3. Forresten et leile uttrykk: Kolla veppin.... Leeeeeeeeng sia e ha haurt dæ!!!! ;-)

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts