torsdag 9. februar 2012

Uhps!!!



E æ i avisa!!!!!! :-) Litt skummelt, men lell.. Kan jo ikke si anna enn at det er en smule moro, og!?!?!



Og selv om det nå går veeeeldig langt mellom hver gang jeg setter meg ned med bloggen, så er jeg jo i gang med et eller anna produkt, lell..Jeg har f. eks. strikka og tova 5 par tøfler, pjona 3 par pulsvarmere, laga noen enkle bursdagskort.... Men ikke tatt bilder, og det er jo det dumme.... Skal prøve å bli flinkere til å ta bilder framover. Jeg fikk jo tross alt macro-linse hos gubben til jul...

3 kommentarer:

  1. Kjempefin reportasje!
    Er innom og ser hver dag, så jeg venter med glede på flere oppdateringer!

    Wenche

    SvarSlett
  2. Åå, e glede meg te å sjå!! :)

    SvarSlett
  3. Så fin reportasje du hadde i avisa Ingerid :)

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts