onsdag 28. mars 2012

Fytti....













Nå går det lenge mellom hvert innlegg her!!! :-( Og grunnen til det, er IKKE at jeg ikke gjør noe.. Snarere tvert imot.... Dvs. det blir kanskje ikke så mange produkt, men jeg tenker veldig mye..... Hva skal man gjøre, da!? Jeg har lyst til å lage kort, bøker, album, sy, strikke, hekle.... Og ender ofte opp med å surfe etter flere ideer på nettet, - og så er dagen/kvelden gått...

Men jeg har da faktisk klart å sy en liten brikke, da... Søkte etter quilting på youtube og fant en måte å lage enkle quilteblokker på. Bare å skjære ivei!!! :-) Og hjørner var det også tutorial på. Utrolig bra!! :-)

Forrige helg var det knallvær her: 12+, bart og fint. Da ble det middag ute i det fri på familien min. Og etter middag må man ha dessert: Stekt banan med sjokoladesaus.... Gjett om det smakte!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts