søndag 1. april 2012

Palmesøndag

Hm. Mye man skal undre seg over, men dog: Er det ikke en merkelig dag å kjøpe is fra Isbilen på!?!? Jeg mener, det er jo søndag, - ikke lørdag!? Og det er ikke en hvilken som helst søndag heller, egentlig.... Hm..
I går hadde jeg bursdag, og feiret sammen med gode venner og naboer til langt på natt. Kjempehyggelig start på påska var det!
 Og til og med jeg- JEG- PUTTELULL- som overhodet ikke kan å bake, og iallefall ikke pynte kaker, lagde kake.... Med kjøpebunn og fondant, og icing... Yeah! :-) Dette kan jeg ikke!!!!! :-/

Gaven til meg selv og nabokjerringa, som har bursdag i dag!!!- var en super gul og flott orkide... ?!?  Ser ut som dansende engler i gule kjoler, ikke sant!?!



God påske!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts