mandag 7. mai 2012

Vår- konfirmasjonstid


OI!!!!!!!!!!! Som tida går!!!!! Har ikke hatt mulighet til å skrive i bloggen på en måned!!! Sykt.... Men nå er konfirmasjonstida her, så nå MÅ jeg bli mer aktiv på hobbyfronten, iallefall... Har drevet med et kort i en ukes tid nå... Fullstendig tørke her... KRISE!!! Og hva gjør man da!?!? Surfer på nettet, ser på youtube, - helt til man plutselig finner ut at man har jo et abonnement på "Ett trykk"..... Mulig man skulle søke inspirasjon der!? Og som sagt, eller tenkt, så gjort.... Og der har jeg sittet... I flere dager!!! Uten å bli særlig inspirert! :-( Det er bare ikke mulig.... Til slutt bestemte jeg meg for å rydde på pulten min, og i skuffer og skap, - og endelig kom inspirasjonen, og! Vel, iallefall litt .... Her er kortet, som for sikkerthets skyld er til en gutt... Og det gjør jo ikke akkurat saken bedre, for en som elsker å fargelegge rosa kjoler på søte jenter.. Hm. Ikke mye rosa her, nei! ;-)

3 kommentarer:

  1. Bildeinteresser10. mai 2012 kl. 15:32

    Gratulerer! Du er nå påmeldt i konkuransen på min blogg! Følg godt med her fremover:-)

    SvarSlett
  2. Kun 4 dager igjen til påmeldingsfristen går ut, nå! Ikke lenge til du får vite HVEM og hva som vinner og premien:-)

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts