tirsdag 26. juni 2012

Julekort i sommerferien....

To av englebarna deltar denne uka på fotballskole, og da får mor tid til litt hobbylering. Heldigvis! :-) Og været utendørs inspirerer igrunnen veldig til å lage....




JULEKORT!!!!

Jada! Nå har jeg også bestilt meg flere stempler fra Bildmålerna. Det er bare super-dupersøte stempler, som også er veldig morsomme å fargelegge. Jeg strever fortsatt med å få dreisen på  å fargelegge med Promarkere, - men synes de er bedre enn Copics'ene... Og jeg har jo selvfølgelig flest av de sistnevnte.... :-( Typisk meg å kjøpe masse, masse av noe jeg ikke har prøvd..... Men men. Det er jo til syvende og sist mine penger... Promarkerene kjøper jeg hos Joanna Sheen. Der er det ca. halv pris for tusjene, altså ca 15,-, i forhold til 30/35,- i Norge. Fri frakt under 200,-. Et sett på 12 tusjer+ blender koster litt under 200, så det går akkurat!!! :-)


Må opp på loftet å fargelegge mer, - for det er DET jeg liker aller best med hele kortlaginga... :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts