lørdag 23. juni 2012

SOMMERFERIE!!!!!

Jammen er det sommerferie!!! Og for en sommer!!! Gradene stiger kjapt til over null, gitt!! Kanskje vi kan slippe ulltrøye og longs når vi overnatter på sætra i sommer!?! Det hadde vært snadder.... Ungene venter utålmodige på å få komme seg på sætra i dag, for å fiske og overnatte. Og joda, jeg har også lyst til å være på sætra, overnatte, fiske og kose meg, men denne lørdagen er den første på flere uker vi ikke har konkrete planer om noe som helst, og huset STINKER og lever sitt eget liv.. Med 3 unger blir det en del avslutninger: 3 skoleavslutninger + 1 ekstra pga. noe jeg ikke helt skjønner, fotballkamper, fotballtreninger, vennebesøk, kjøring hit og kjøring dit.... Og klart man gjør hva man kan for sine englebarn- men en dag må man vel få kunne si "NEI! I dag skal jeg slappe av og vaske husets 2 etasjer; Bad, kjøkken, soverom, skifte på de 5 sengene, vaske vinduer både inne og  ute, kjøpe blomster og plante ut. Dette er MIN dag, nemlig!!!!"

Og jada, klart man kan SI nei, man kan også gjennomføre "nei-et", men ikke helt uten sure miner fra de nevnte "englebarna". Men kanskje har vi alle sammen godt av akkurat dette nei-et mitt!?!? Kanskje jeg kan få vaske og rydde i fred, mens "englebarna" sitter og tegner, leser eller spiller spill i regnet!?!?!



Nei.........................................

2 kommentarer:

  1. En må bare si nei iblant! Helt nødvendig det, både for døm og oss :) Håpe du fikk gjort det du sku. Plante sku e ha gjort og, kanskje det bli en tur borti baksida på gartneriet i dag etter jobb. Gutta ha begynt å sett opp gjerde! Nyt søndagen!! KLEM.

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts